VEELGESTELDE VRAGEN

Dit zijn een aantal veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stuur een e-mail naar info@bredarestaurantweek.nl of een bericht via het contactformulier.

Kies in het overzicht een restaurant. Op de pagina van het desbetreffende restaurant staat vermeld hoe je kunt reserveren. Via e-mail, telefoon en/of reserveringsformulier. Je reserveert altijd direct bij het restaurant, niet via Breda Restaurantweek.

Als je een reservering wilt annuleren doe je dit direct via het desbetreffende restaurant.

Vrijwel altijd wordt er rekening gehouden met allergieën of dieetwensen, maar geef dit altijd aan bij je reservering. Elk restaurant gaat er (mogelijk) anders mee om, dus informeer vooraf en vraag naar de mogelijkheden.

Nee, de drank is niet inbegrepen bij de menuprijs. De prijzen die staan aangegeven op de website gaan alleen over het menu dat met korting wordt aangeboden.

Nee, je hoeft niet vooraf te betalen. Je betaalt de complete rekening na afloop van het diner.

NEEM CONTACT OP

Heb je een vraag of een andere reden om contact met ons op te nemen? Stuur een e-mail naar info@bredarestaurantweek.nl of via onderstaand contactformulier.